Podinpektor - Koordynator projektu
Jednostka ogłaszająca
Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemieniu Stawowa 1B 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2014-09-09
Termin składania dokumentów
2014-09-19
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458, z późn. zm.);
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. nieposzlakowana opinia;
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
6. doświadczenie we wdrażaniu co najmniej 1 projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
7. minimum 3-letni staż pracy;
8. biegła umiejętność obsługi komputera: MS Word, MS Excel, Internet, obsługa stron WWW;
9. prawo jazdy kat. B;
10. wysoka samodyscyplina, komunikatywność;
11 umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych);
12 zdolności organizacyjne,
13. dyspozycyjność;
14 znajomość dokumentów i zasad dotyczących realizacji projektów współfinansowanych z EFS na lata 2007-2013,
15. znajomość przepisów prawnych w zakresie samorządu terytorialnego, finansów publicznych oraz prawa zamówień publicznych
Zakres obowiązków
1. koordynowanie działań projektowych
2. przygotowanie dokumentacji przetargowych
3. przygotowanie umów
4. zarządzanie personelem
5. prowadzenie kontaktów z Instytucją Pośredniczącą
6. przygotowanie wniosków o płatność w części rzeczowej
7. prowadzenie sprawozdawczości i wewnętrznego monitoringu
8. prowadzenie badań ankietowych rodziców
9. regularna analiza dokumentacji
10. analiza kart obserwacji
11. badanie wskaźników i zakładanych rezultatów
12. właściwe oznakowanie pomieszczeń i dokumentacji projektowej
13. prowadzenie promocji projektu
Wymagane dokumenty
1. życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu e-mail, numeru telefonu lub adresu.
2. list motywacyjny
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności
4. referencje z dotychczasowych miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada)
5. kserokopia dowodu osobistego poświadczona za zgodność z oryginałem,
6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8. podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.”
9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w przepisach art. 13a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Warunki pracy
Praca na czas określony do dnia 30 czerwca 2015 r. w wymiarze 5/8 etatu ( 100 godzin miesięcznie) Praca w biurze Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu wymagająca przemieszczania się po budynku Urzędu Gminy w Siemieniu oraz wyjazdów do szkół realizujących projekt.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Zespole Obsługi Szkół w Siemieniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %
Miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu lub przesłanie za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 19 września 2014 r. do godz. 15.00 na adres: Gminny Zespół Obsługi szkół w Siemieniu, ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, z dopiskiem na kopercie: „Inspektor - Koordynator projektu pn. „Przyśpieszenie edukacyjne w gminie Siemień”.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Renata Jaszczuk
Dodano do BIP dnia 09-09-2014 09:39:15
Dodano do BIP dnia 09-09-2014 09:39:15