Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemieniu

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

GŁÓWNY KSIĘGOWY 1 etat

Symbol oferty
1/2016
Jednostka ogłaszająca
Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemieniu Stawowa 1B 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2016-12-12
Termin składania dokumentów
2016-12-23
Wymagane wykształcenie
  • ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
  • ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
  • wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
Wymagania związane ze stanowiskiem
  • bardzo dobra znajomość: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustyawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych dotyczących jednostek budżetowych;
  • znajomość przepisów oświatowych i samorządowych;
  • znajomość zasad prowadzenia rachunkowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych;
  • staż pracy w jednostkach samorządowych;
  • biegła obsługa komputera, znajomość obsługi programów księgowych, edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego;
  • dyspozycyjność i komunikatywność, samodzielność, dokładność, terminowość;
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego.
Zakres obowiązków
  • prowadzenie rachunkowości Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, materiałów i wyposażenia,
  • sporządzanie, przyjmowanie, wprowadzanie do obiegu, archiwizowanie i kontrolowanie dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia,
  • bieżące prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • terminowe regulowanie zobowiązań,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • dokonywanie analiz budżetowych;
  • wykonywanie innych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji głównego księgowego.
  • opracowywanie projektów planów finansowych terminowo oraz propozycji zmian, jego realizacja oraz wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości,
  • zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostki,
  • opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika
  • dokonywanie analiz budżetowych;
  • wykonywanie innych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji głównego księgowego
Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu do korespondencji,
  • życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia) posiadane wykształcenie, kwalifikacje,
  • oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • odrębne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o niekaralności
  •  oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  • oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 14 poz. poz.114)
Warunki pracy
  • stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Gminy w Siemieniu bez podjazdu
    i windy, a miejscem bezpośrednim jest Gminny Zespół Obsługi Szkół – pok. nr 7,
  • stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  • praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  • wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno – zimowym – min. + 18° C,
  • dobry stan urządzeń higieniczno – sanitarnych oraz dobry stan techniczny mebli, sprzętu i innych urządzeń.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Zespole Obsługi Szkół w Siemieniu w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze jest niższy niż 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

Miejsce składania dokumentów

Termin:  23 grudzień 2016 r. do godziny 10:00

 

 Sposób:  Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem:  "Główny Księgowy Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu - OFERTA"

 

Miejsce: Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu ul. Stawowa 1 B pok. nr 7 (parter) do dnia 23 grudnia 2016 r. do godz. 10:00

Uwagi

Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędą się po w/w terminie. O terminie rozmowy wybrani kandydaci zostaną odrębnie powiadomieni.

O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby po zakończeniu naboru.


Wybrany kandydat
Marta Anna Machoń

Uzasadnienie wyboru
Komisja ds. naboru informuję, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na wolne stanowisko urzędnicze – głównego księgowego w Gminnym Zespole Obsługi Szkół w Siemieniu, wybrana została P. Marta Anna Machoń zam. Gródek Szlachecki 22, 21-220 Siemień. Pani Marta Anna Machoń spełnia wszystkie wymagania związane ze stanowiskiem, zawarte w ogłoszeniu o naborze. W wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego składającego się z rozmowy kwalifikacyjnej Pani Marta Anna Machoń wykazała się dużą wiedzą oraz bardzo dobrą znajomością zagadnień stanowiących przedmiot postępowania konkursowego. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Komisja bardzo wysoko oceniła jej przygotowanie merytoryczne, poprawność wypowiedzi i umiejętność prezentacji posiadanej wiedzy na temat zadań realizowanych na stanowisku, na które przeprowadzany był nabór. Pani Marta Anna Machoń legitymuje się doświadczeniem zawodowym na stanowisku pracy związanym z rachunkowością. Posiadane kilkuletnie doświadczenie zawodowe, certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz ukończone studia podyplomowe z rachunkowości gwarantujące odpowiedzialne i solidne wykonywanie zadań oraz obowiązków służbowych.
Marta Anna Machoń

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Angelika Olek
Dodano do BIP dnia 12-12-2016 11:11:34