Podinspektor ds. obsługi pomocy materialnej dla uczniów –wymiar 5/8 etatu
Jednostka ogłaszająca
Gminny Zespół Obsługi Szkół w Siemieniu Stawowa 1B 21-220 Siemień
Data ogłoszenia
2013-12-20
Termin składania dokumentów
2013-12-30
Wymagane wykształcenie
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe lub średnie, preferowany kierunek: administracja, prawo;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) posiadanie co najmniej 6-cio miesięcznego stażu pracy w urzędach administracji publicznej.
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów, z których wynika zakres zadań wykonywanych na stanowisku, tj.:
a) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 Nr 256, poz. 2572,
z późn. zm.),
b)ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.),
c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
d) umiejętność pracy w zespole;
4) umiejętność obsługi pakietów biurowych; ( w szczególności Excel)
5) komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność;
6) kreatywność i samodzielność w działaniu.
Zakres obowiązków
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Całość spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów (stypendia i zasiłki szkolne, wyprawka szkolna, dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika),
2) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów dowozu do szkoły ucznia niepełnosprawnego,
3) prowadzenie spraw związanych z refundacją dotacji za ucznia uczęszczającego do przedszkola lub szkoły niepublicznej w innej gminie,
4) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników GZOS (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy, urlopy pracownicze),
5) Prowadzenie księgi korespondencji GZOS,
6) Protokołowanie posiedzeń Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych Rady Gminy Siemień,
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu;
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (oryginały do wglądu),
7) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
8) referencje z poprzednich miejsc pracy (jeśli takowe kandydat posiada).
Warunki pracy
Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku Urzędu Gminy w Siemieniu. Praca przy komputerze. Miejsce pracy: Gminny Zespół Obsługi szkół w Siemieniu, ul. Stawowa 1B
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lipcu 2012 w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%
Miejsce składania dokumentów
Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu ul. Stawowa 1 b 21-220 Siemień lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi pomocy materialnej dla uczniów”, w terminie do dnia 30 grudnia 2013 r., do godz. 14.00. Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://gzossiemien.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Siemieniu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.).
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Beata Machoń
Dodano do BIP dnia 20-12-2013 13:16:13
Dodano do BIP dnia 20-12-2013 13:16:13